Nä, nu..

tar vi det lite lugnt känner jag, är så himla trött och less och lättirreterad och humöret åker bergodalbana... Konstigt för det är ju sånt fint väder.. Men jag orkar inte vara trevlig heller, känns som folk fattar särskilt trögt just nu. Helst av allt skulle jag bara vilja ligga inne och dra filten över huvudet, och det skulle jag kunna göra iof om det inte var för alla djur... Nämnde jag att jag mest är en kattmänniska? Det är jag, intelligenta och självständiga=) Som jag typ... Hundar är lite smådumma, tröga och ganska hjälplösa... dom måste ju ha hjälp med allt. En hel jävla assistenskår typ.

Nä, nu får man ta och piggna till..
Bye bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0