Planering!

Något som är roligt att göra men som aldrig riktigt blir som man tänkt för man måste tydligen få plats för mer... Och mer jobbdagar nästa vecka verkar det som, inget jag tänker gnälla (högt) över.. =) Sedan verkar vädret gå åt rätt håll så nu kke man kan ta upp löpningen igen!! Det ska bli intressant och skoj, man mår så bra efter nån timmes löpning, kroppen känns så härligt mör och mjuk ;) Det ser vi framemot... Sen saknar jag Härnösand, alla vänner därifrån och till och med instruktörerna, även om man ibland hade tankarna på att bara dra hem..

Och nu till dej M, för jag vet att du läser det här... Varför kommer alla elakheter fram NU? VILL du såra mej ordentligt, för du lär ju veta att du gör det... Jag förstår inte varför för du VET ju att jag tycker så otroligt mycket om dej som vän, men det räcker ju inte tydligen... Jag kanske äntligen har träffat någon som inte får mej att gråta hela tiden, har du tänkt på det..? Kanske är ovant för dej att se mej glad för en gångs skull...

All my best.....

Kommentarer
Postat av: ella

skönt du e glad nu ju=)

kram gumman!!!

2010-03-03 @ 19:38:17
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: ella

hoppas du har en super fin kväll nu;)

myst me dina djur hihi.ska ta ut busarna sen igen innan ja ska sova.

haha hugo skällde minsan ut en i skogen med pannlampa=)

2010-03-05 @ 20:07:06
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0