Snart på väg..

...till jobbet, men tänkte att jag skulle skriva lite här först och uppdatera mej. Har varit hos min pojkvän sen söndags och kom hem idag efterssom jag inte jobbar förräns idag. Hans son har oxå varit hos honom och vi har haft det jättebra... Kanske inte helt perfekt och bra, men vi får se hur allt löser sej.
Jobba idag då, känns väl både bra och dåligt, dels för att jag inte har packat upp allt från kusen än och det skulle jag behöva göra, packa upp och plocka ihop lite... Få lite ordning! Har bara ätit en tosca muffins och latte idag på tåget hem så jag tänkte göra lite kaffe innan jag knatar iväg. Hade behövt tvätta håret oxå men det får jag oxå skjuta upp...
I slutet av veckan tänkte jag väl åka till mina föräldrar och ladda upp lite bilder jag tog från kursen i Ånn, dom har börjat tjata som fan, hehe!
 Längtar till man kan ta sköna joggingturer i vårsolen!!

 Ha en fin dag nu alla, vad ni nu än ska göra!! Puss å kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0