Äntligen sommar! ¤

Åh, vad skönt med sol och värme, och slippa bylta på sej jackor å massa kläder och frysa! Även om jag faktiskt fryser mest hela tiden ändå ;) Sen så blir allt så mycket vackrare när allt börjar slå ut och bli grönt...
I helgen hände det mycket trevligheter, på fredagen var jag och en kompis på rockstad falun, sen på bio och kollade Prince of Persia, rätt ok film by the way, sen åt vi på donken å sen skjutsade han hem mej, på lördagen var det mest jobba som gällde, sen söndagen åkte jag å en annan vän till leksands medeltidsmarknad och kikade. Så mycket fint! Fick ett visitkort av några som gör skor som jag ska ha till gotland på medeltidsveckan i augusti. Man kunde beställa av dom, så slipper man sy egna....

Köpte ny tröja oxå...Love it!
Älskar mina leosolisar! Vill även ha ett par myggögon oxå... Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: ella

ja sommar å sol å pingu i hagen=)eller hur va d nu;)?

skönt är d iaf=)

2010-06-01 @ 17:01:45
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0