Häij!

Sitter å klurar på mitt liv å sånt, ja ni vet... sen hör jag hur det låter i mitt kylskåp, det knastrar å prasslar å låter sådär onomralt som det inte ska göra.. Nice. Undrar vem som springer runt där inne? Aja, vem lr vad det nu är så har dom kommit fett fel... det är ju så kallt därinne oxå kom jag på.. Brrrr!
Sitter även och läser andras bloggar och längtar efter att få lägga upp egna bilder här jag med, ska skaffa en kortläsare så är det problemet löst =) Sen skulle jag vilja göra om designen lite här oxå, få med en enda stor playboybunny i bakgrunden till djuplila bakgrundsfärg å text i svart skrivstil, snyggt va? Hör av dej du som känner att du kan fixa det.... Jag ska tvätta klart sen ska jag nog ta en promenad lr en löparvända i skogen så man känner att man gjort lite... Börjar bli rastlös!

Ja, bästa träningen är man ju ändå två om.;)

Kommentarer
Postat av: ella

du kan ju lägga upp egna dom du tar med mobben?=)

2010-05-22 @ 11:47:08
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0