Hantverkare...

...vad är det med dom och dra fram en massa prylar som dom inte kan lägga tillbaks?? I morse när jag kom till jobbet låg det TRE (3) lådor med spik på golvet, MITT i hallen... Vad tror dom att man använder en hall till? 1 stapla bråte? 2 lägga ut grejer så alla kan slå sej 3 dom har ingen hall hemma...?? Killar.. dom kan inte lägga ner spiklådan lite snyggt längs väggen utom dom ska vara manliga och kasta ner den mitt på golvet för att visa att här arbetar MÄN med SPIK! Haha.. Aja, dom tog med sej grejerna sen, resten fick jag plocka undan.
Blev en lång dag på jobbet idag iaf... kom hem halv sex, har käkat å vilat lite så nu ska jag packa ner uniformen till i morgon. Vi ska till falun å byta ut uniformen mot en mindre och så ska vi gå i lite affärer å ha det trevligt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0