Missunnsamhet suger!

Gläds åt dina medmänniskor så växer du som människa! Förstår inte varför folk inte kan vara ärligt glada åt andra å deras lycka? Gör det så ont att se andra vara glada och trivas?.. För samtliga stämmer det in riktigt bra, men det är väl för att dom är så osäkra i sej själva så dom måste klanka ner på andra. Bort med sånna från min närhet!

Annars har jag hafr en väldigt trevlig och händelserik helg =) Mamma fyllde ju jämnt på lördag och då blev det kalas, god mat å vin och aånt som hör till =) Sen ville jag å syrran ut, för vi tyckte inte att man skylle gå å lägga sej när man fått till en så fin en fylla så vi gick ut på krogen! Jag menar, hur ofta brukar hon å jag dra ut? Typ aldrig så det var vi mer än värda, spec hon som jobbar å står i och tar hand om barn å hem på dagarna! Så det var riktigt roligt!! Det var dessuton 33 års kväll på krogen så det var vuxet folk ute, å det underlättar ju..

Nä, jag är mer än nöjd med helgen, sen har jag jobbat på bra idag oxå så det känns så bra! har satt upp ett nytt duschdraperi med badankor på som jag fått av storebror, sött så! Fick 15 st kakeldekorer med gula badankor på oxå =)


Kommentarer
Postat av: ella

ja att ej unna andra e ju sjukt + folk som e griniga för dom råkar må kasst d suuger fett.man behöver ej spy sin galla över andra den dan ju bättre hålla trut=)kul ni va ut.jaha nu blev d vinter...snyyft.idag e ja hemma iaf sen runt 5 tin.ha en bra dag

2010-05-04 @ 09:15:48
URL: http://ellisgirl.bogg.se
Postat av: ella

hör av mej mot kvällen..=)

2010-05-04 @ 13:47:15
URL: http://ellisgirl.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0