Segt..

Vaknade 1300 idag... trodde inte det var sant! Nog för att jag var uppe sent å "snackade" med en kompis på msn men jag trodde iaf att jag skulle kliva upp iaf på fm.
Om jag känner efter ordentligt så känns allt bra, vi fattade helt klart rätt beslut och det är jag glad för, inga  hard feelings alls. Dessutom ska jag ju åka dit på söndag å prova ett par byxor så det känna bra att vi kan fungera normalt gentemot varann. Känns det inte bra så ska man inte plåga sej igenom nåt bara därför att... alltt ska kännas bra för att fungera och man kan aldrig ha för många vänner =) Tycker synd om dom som är tillsammans med någon bara för att "ha någon" sånt är så himla tragiskt... Det är inte alls hälsovådligt att vara singel, tvärtom...
Ska väl gå ner å handla lite sen ska jag ut i spåret å springa lite.. helt lagom dag för mej känner jag!

Ta hand om varann...puss.

Kommentarer
Postat av: ella

ja e man med nån bara för att"då lär man kolla upp hjärnan..=)

skönt du fick sova ju=)

2010-05-25 @ 22:39:49
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0