Snart ny vecka igen..

vad fort dagarna går, tycker att det mest är söndagar och torsdagar nu för tiden resten av dagarna svischar ju bara förbi.. I torsdags åkte jag till min karl å kom hem idag, i morgon är det jobb igen, likaså på måndag å tisdag, sen åker jag å mor till falun på onsdag, sen är det ju torsdag igen =) Men nästa vecka börjar jag med löpträningen igen så det blir någonting av. Ska bli härligt att komma igång med att röra lite på sej faktiskt, nu när man kan springa i skogen oxå. Såg en HV kamrat komma springandes med en full rygga, det är duktigt!! Man ska inte ligga på latsidan här inte, för all träning behövs! Lagt in semester i aygusti, då blir det en vecka i göteborg samt en vecka för högvakten, det känns bra, längtar dit.
Just nu sitter jag i soffan och skriver å tittar på Wipeout, har lite väärk i knäna och huvudet så jag har mest legat å vilat, lite trist när det är sånt fint väder men det lär ju komma fler fina dagar.

En till sak jag har tänkt på är det här med folks  illvilja till att säga saker rakt ut, å då menar jag mest killar, tro det eller ej! Som är få men dom finns... Tror dom seriöst att man ska gissa sej till allt dom vill å att det på det viset ska lösa sej?? Det går inte, bara så ni vet- UT med språket!

Aja, det var väl det enda jag mäktar med att skriva idag... Bye bye...

Kommentarer
Postat av: ella

hoppas knäna e bättre snart.

2010-05-16 @ 15:14:49
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0