Älskling!

Ville bara tala om för allt och alla att det är DIG jag älskar, och alltid kommer att älska! Allt du gjort och gör för mig är så oerhört uppskattat och ovärderligt och jag är så lyckligt lottad som har DIG som pojkvän, sambo och nu blivande pappa till vårt barn <3  Jag kommer alltid vara din, och jag kommer alltid att vara DIG trogen, P-A...

                                          Now and forever...

                                                                                  


Kommentarer
Postat av: ella

ja precis=)bra få öva på höjder kanske d släpepr sen rädslan.mm bra du ska dit ju=)

ha en bra dag.nyss bloggat å kaffet i högsta hugg..hihi..m ska till min läkare imorn å prata får se va som sker.=)

2010-11-15 @ 10:33:01
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0