Hallå ja!

Här är det städning på G, men nu tog jag en välbehövd paus...håller på att vika tvätten från igår, lägga in kläder, plocka in disk, diska mer, plocka bort leksaker och en massa massa mer...men det är bara kul att hålla sig sysselsatt. Kunde sova bättre i natt, inget illamående alls. I förrgår natt mådde jag rejält illa så jag fick ligga på rygg. Frukost på sängen fick jag idag oxå =) Han är världens bästa <3
Lånade denna på biblan och fixade kort där.. rätt så intressant bok faktiskt men födselbilderna känns lite väl scary... Det är en ny upplaga.

 Hehe, hela huset är fyllt med bebisar här redan ;) Men Luc verkade då tycka det var ok för han stannade snällt i vagnen =) Tror han tycker det är kul när nån leker med honom och han får full uppmärksamhet hela tiden!
 Buffy däremot är lite mer skeptisk, han nöjer sig med att ligga i mitt knä och på soffan vid fönstret.

 Haha, osminkad och trött men det är ju jag, och jag behöver inte låtsas vara någon jag inte är med honom eller med mina äkta vänner...
Det där, det är kärlek! <3
                                                     Ha en fin dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: ella

:D MEN LUCEN DÅ...ha en bra dag nu ska ja trippa ner till min läkare..

ja vem bryr sig om smink=)man e som man är=)

2010-11-16 @ 14:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0