Halloween!

Hej alla vänner! (jag utgår ifrån att alla som läser min blogg är vänner, hur weird vore man inte annars??) Vad ska ni hitta på idag? Ut? Maskerad? Jag ska bara ta hand om mig själv idag, hårinpackning, ansiktspeeling, fixa fötterna och naglar...och bara vara nyttig =) Ner på stan och kolla tavlor oxå tänkte jag, vi har en vägg kvar att fylla... Ovanför sängen har vi en tavla med 2 bilder av oss, en är en av de första som togs av oss och den andra är ifrån när vi var i lekparken =))
Var det nån mer än jag som hade problem med att lägga ut bilder på den här bloggen i går? Försökte flera ggr men det gick ju inte :( Så jag sket i det tillslut....

Mina älskade bebisar!!  (Fin ordning i skåpet brevid Luc va? )

Min nuvarande dator, mkt större än den lilla jag lånade förut...hehe, kan inte låta bli att jämföra strl, mycket är större på min nya kille oxå....;)

Aja, ska dricka mer kaffe nu... ska ta kort på hur hårfärgen blev men jag kan redan säga nu att jag är nöjd! Brunetter är helt klart dom hetaste, dom ser smarta ut och lite mystiska och är helt klart giftasmaterial! Me like!! ;-P

Puss på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0