Ikea!

Aah, det var nödvändigt! Man behöver åka dit MINST en gång om året... Det dyraste vi köpte var ett par skitfina gardiner i typ tyll i ljunglila för 79:- sen var allt under 39...=)

Kartonger till allas mössor, vantar å sånt man har på hatthyllan...

Älskar dom!! Blev jättenöjd... matchar med mattan vi har under bordet här oxå- vit å lila ;)

Blink blink till balkongen.... den kommer tindra som aldrig förr ;)

Doftljus- kanel å äpplen, känns väldigt passande just nu...

Ett underlägg till laptopen så man kan ha den i knäet utan att bränna sig lr få krokig rygg å nacke!
(Lägg märke till mattan jag skrev om nyss...)

Å så lite till bebben... kunde inte alls låta bli.

NY mössa, lite fjortis men det ger jag blanka fan i... passar ju inte i en björnfitta så this it is!
Och, lets face it, jag har faktiskt väldigt ofta dåliga hårdagar så jag är berättigad denna! Trevlig kille som sålde den oxå, på JC, man blev glad, kul att det finns lite trevliga människor kvar trots allt ;)
Sen köpte jag givetvis lite kläder som jag behöver, jeansliknande tajts å en grå cardigan... tar kort på det sen.
Nu ska jag vila lite innan hjärtat mitt kommer hem och vi ska iväg å handla mat!

Puss på er alla ärliga människor där ute!

Kommentarer
Postat av: ella

massa billigt ju=)ska hämta lila gardiner jag med på ica=)lila spets till sovrummet.kanelljus passar perfa nu till jul å allt=)

hihi samma underlägg till laptopen ser jag;)men vist e dom bra!?

blir ju för hett utan.

hoppas d blir fint på ballen,ha en fin fredag kram=)

2010-11-26 @ 11:58:40
Postat av: ella

hahahah björn"fitta..nä passar ej häller i min vem bryr sig;)varmt iaf.e väll ej fjortis med din mössa?=)sett många min ålder som har den=)

2010-11-26 @ 12:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0