Julskyltning!

Har vi varit på, i blge. Handlat lite mer julprydnader som jag snart ska sätta upp. Är ju ingen större brådska med det tycker jag, hinner ändå bli så jävla hysteriskt och överdrivet.... Men men, ska låta tomtarna hålla på.
Köpte ett par örhängen och en bok som jag absolut kan rekomendera om ni vill le lite..-"Den som inte tar bort luddet ska dö" av David Batra. Skitkul, satt och skrattade så jag grät...Ska nog även köpa hans andra "Vän av ordning"
Köpt julklappar till syskonbarnen, det får räcka så tror jag, vuxna vill sällan ha julklappar, det har iaf vi vuxit ifrån =)
Julkort får duga till dom.

Nu ska jag och embryoet vila lite å se teve...
                                                                     Ciao!


Kommentarer
Postat av: ella

jag har lite julgrejs bara d får räcka ska ju packas ner snart igen hihih=)kanske man ska läsa dom böckerna=)

2010-11-29 @ 19:18:22
Postat av: ella

hur har du d i vinterkylan?hör ej mycket av dig nu=)

hoppas du är ok iaf å får en bra kväll nu

bytte till dom vita gardinerna i storrummet blev mycke ljusare nu.bye bye kaj;)

2010-11-30 @ 17:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0