Lite mer bilduppdate...

Hej hej, tänkte att jag skulle lägga upp lite mer bilder nu när jag äntligen har fått baken ur..;)
Har skruvat i hop två badrumshyllor vi beställt från Jotex idag.


Blev rätt så nöjd, kan väl inte direkt påstå att det är nån vidare kvalitet på deras grejer, men det får duga..


Knasbollarna... papperspåsar är gränslöst roliga att vara i..


Blir såhär i rummet, ser ni utomhusbelysningen på balkongen?

Den här Supersköna morgonrocken fick jag av min älskade sambo <3


Köpte en mysig kofta med luva och ett par örhängen oxå...=)

De två första från vänster fick jag när vi var på mvc+ lite andra brochyrer och telefonlistor, sen den sista köpte jag på bokhandeln för det är ju det man vill veta mest om för det känns rätt scary... Hur fan ska man kunna pressa fram en melon ur ett nålsöga??

Aja, hoppas ni gillar bilderna och har en bra kväll... Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Hille

Spännande med bebis! =) Nu har ju inte jag fött på vanligt vis någon av gångerna men kroppens förmåga att klämma ut en melon ur ett nålsöga är verkligen woaw, hur allt kan samarbeta för att det ska fungera. På ett sätt avis på de som faktiskt fött vanligt o fått uppleva det men samtidigt nöjd med mina snitt..mer värk efteråt dock. Lycka till i alla fall! =)

2010-11-30 @ 19:04:29
Postat av: ella

vart satt baken fast då;)?hihi

ja nu behövs koftor i kylan,hehe dessa påskatter varför e d så skoj vara i dom=)

¨melon aj d låter ajjjjj..men ut kommer dom iaf på nå vis=)

2010-11-30 @ 19:34:43
Postat av: ella

godermorgon denna onsdag=)hoppas du får en bra dag kram

2010-12-01 @ 10:49:42
Postat av: ella

klart vi ska fika sen=)

bara istiden e över kan man börja åka till varandra ju=)

2010-12-02 @ 11:20:00
Postat av: ella

blir många komentarer här nu hihihi;)

ja bra filmer!!

dom hette

the andromeda strain-Sci-Fi

babel-drama

the weather man-drama komedi

bangkok dangerous-action

närkontakt-thriller

2010-12-02 @ 16:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0