Oj vilken da`!!

Idag har man vuxit lite som mäniska igen, jag som är så sjukt höjdrädd har firat mej ner från 22 METER (högt) hela 4ggr!! Är så jävla stolt över mej själv, för jag höll på spy varje gång, men när man väl kom igång så försvann rädslan lite =)
Och så var det sååå jävulskt kul att träffa alla GOA kamrater som var med idag, spec H! Henne har jag saknat!! Fina vännen <3 Så jag har haft en väldigt bra och händelserik dag, underbart. Sen att man fick höra lite GRG är ju heller aldrig fel ;)

Bilder kommer för nog blev man både fotad och filmad, det gillas!!

  Hej då DÖH!

Kommentarer
Postat av: ella

va kul!e ju kul me höjder=)tycker d e värre stå på en pall än vara typ 40 meter upp=)eju bra du gjorde d så blir rädslan mycket mindre å man får en sån kick.ha en bra lördagskväll=)

2010-11-13 @ 21:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0