shoppat lite...

blev hårmask från phc, läppgloss med spf, 2 trosor, ansiktsmask i choklad mm... Lite must haves mao =) Lägger upp bilder på Allt jag shoppat så fort jag tagit reda på hur man lägger upp bilder på den här datorn *datasnille* Not!

Nu ska jag ta lite kaffe och sen en löparvända sen ska jag bara mysa här hemma. Har dammsugit och torkat golv idag så jag förtjänar att ta det lite piano.

Blev iaf kallad till fler tester till sthlm ang anställning inom FM... Så jävla kul!! Testerna är dritdryga men utan att skryta så vill jag ju ändå påstå att jag är rätt vältränad by now så det ska nog bli bra... Det är ju alltid kul att testa hur mycket kroppen orkar med egentligen =P

Nä, inte sita här å lagra fett, up and away!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0