vecka 7

Illamåendet går lite upp och ner, det känns lite i magen typ som mensvärk, och jag är väldigt trött jämt. Det känns som om jag inte sovit på flera veckor men det har jag ju. Saker som jag inte kan få i mej hittills är Kaffe och vårrullar! Usch...
En kul sak är iaf att brösten har blivit större och fylligare! Känner mig som en 17åring, haha ;) Dom är riktigt stora o svullna nu, det ville ni veta va? :D Nä, men det känns bra faktiskt!

Det ligger en trött katt brevid mej...
 Mysiga älsklingen!! Tänk att han är 10 år och fått vara frisk hela livet hittills! =)

Mys på G!! ;-P
 Brukar tända lyktorna på balkongen oxå nu när det är mörkt på kvällarna..

Nä, nu ska jag kila ner i förrådet och sen ska jag fortsätta städa upp lite här hemma!
Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: ella

hehe jo rattarna"sväller fort sen blir dom som bomber=)men d går nog bort sen .ömmar det ej?

sötisen då.kaffelukt brukar man ej palla hihi=)men kanske du tycker om det sen när det är över brukar vara så=)nyss bastat..helt mör..men skönt önskar man hade en egen ju

kram

2010-11-24 @ 19:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0