Gomorron!

Snoozade extra länge idag... somnade så gott i går efter löprundan på 4 km och träning på det. Nu vet jag oxå varför min mage har varit så oplatt...Det är ju DEN veckan. Usch, är det inte det så är det på gång. Eviga cirkel det där... Men man ska vara glad så länge man har det skulle jag tro, man vet ju aldrig ;) Rätt som det är så kommer de där vallingarna och man svettas å fryser om vart annant å mår allmänt piss, så nog ska man vara glad för det lilla.
Idag står nerpackning av större delar av kök på dagordningen, och ner å köpa kaffe å mjölk och posta pumpsen  som nån tjej har vunnit. Dom är skitsnygga, såå synd att jag inte kan ha dom =( Däremellan ska jag fika med grannen, å ta med lite plock som jag inte ska ha med mig.
I går ringde mormor oxå, kändes bra att höra henne så pigg. Hon lät som sig själv och det har hon inte gjort på ett tag. Och ja, lite dåligt samvete fick jag ju för att jag ringer så sällan. Jag ska ändra på det, man ska ta vara på sina nära å kära, vem vet hur länge man får ha dom runt omkring sig..?

Haha, hittade den här serien som är för bra, snacka om att den stämmer rätt så precist på hur dumma vissa karlar kan vara...:
Den som gapar efter mycket...

Ha en fin dag allihopa..Puss!

Kommentarer
Postat av: Johan

Hahaha, ja den som gapar eter mycket....

Spännande länk, (Lust) får kolla lite närmre på den hemma.

2010-11-15 @ 14:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0