"Hem"kommen...

...för några timmar sen, Erikshjälpen skulle komma och hämta lite möbler som jag in te kommer att få pats för när jag flyttar och så ska jag ta och packa resten, nästa vecka ska vi köra allt. Hjälp vilket projekt det är att flytta, förstår att flyttfirmotna behövs. Vart ska man börja liksom? Så är det ju hela tiden... Plock och släng och packande.
Nu börjar det bli tomt iaf.
I helgen var vi och kollade gaderober på Jysk, såg mycket fint som kommer att inhandlas när allt ordnat upp sig och är klart! Sånt är roligt!
Nu ska jag  mest bara plocka ut muggar och glas å sånt som jag ska ge min granne sen ska jag koppla av i ett skönt skumbad.

Kommer nog att sakna den här vyn lite..
Nä, nu ska jag börja dona, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0