Hemma! :)

Nu har vi boat in oss lite, det har gått bra med katterna med. Mycket allsång i bilen hit men nu ligger dom å snusar så gott i soffan =) I bland sätter dom sig på ryggstödet på soffan och kikar nyfiket ut genom fönstret. Lilltjejen är Lucifer lite smårädd för, Buffy däremot har hon charmat med mat i går så hon nästan blev omkullknuffad :D Så nog blir det här bra!
Har roat mej med att packa upp lite kläder och bytt gadiner i köket och lagt dukar på köksbordet och rumsbordet. Så fort jag kan ladda upp kort igen så ska ni få se. Jag ska gå ner med lite i förrådet och sen ska jag äta och dra ner på stan.

Ångrar inte en sekund att vi flyttade hit!!

Ha en fin dag alla vänner...

Kommentarer
Postat av: ella

kan tänka mig allsång :D

här ska d målas i garderoben bygga hylla å sånt..men iaf lite att dona me=)

säg till sen vilken dag hon ville ha fotöljen så d ej står där bara sen.ska införskaffa ny soffa snart men färg vette tusan??=)

ha d bra i solen idag ,varmt.

2010-10-16 @ 12:33:14
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0