Nu äre fredag!!

God morgon alla glada fina! Vad härligt att vakna och veta att det är fredag idag, och att jag äntligen ska få träffa min älskling!! Avskyr att vara i från honom så länge =(
Var ute och gick igår kväll vid 20- tiden, det var ju helt becksvart där gatlysen inte fanns, lite läskigt.  Men skönt att röra på sig oxå. Lite senare idag, när jag kommit fram så ska jag springa igen, 3 km. Sen får det bli helg på riktigt!
Men man måste underhålla konditionen lite, spec nu när man har kommit igång igen.
Nä, nu ska jag vakna till, packa allt och ta en dusch å tvätta håret... Köpte ett kanon bra torrbalsam som jag verkligen rekomenderar! Gott luktar det och håret blir silkesmjukt! =)

Från Klippoteket, Underbart!!


Ny väska+ necessär, gör det lite roligare att packa. Fina va?

Kommer nog inte sitta och blogga nåt i helgen så ni får ha en fin helg.... Pussar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0