snaaart =)

flyttar jag, om mindre än tre veckor så bor inte jag här längre, då bor jag å katterna hos min otroligt fina pojkvän! =D Kan ju inte bli bättre.. Ett fast jobb på det och jag kan inte önska mig mer. Har haft en väldigt fin helg med killen och hans lilla tjej, det slår det mesta kan jag säga! Tack alla ni söta ödmjuka människor som gläds med mig, det är vänskap det.

I fredags gick löpningen kanonbra, sprang 3km på bra tid så det känns mycket motiverande. Trots en släng av feber och envis huvudvärk som jag hoppas ska gå över innan mogonkväll, tänkte jag ta 5km igen.

Sen kke vissa ska sluta gnälla på andra och göra  nåt åt sitt egna liv istället. Lev och låt andra leva, det är tydligen lätt att klanka ner på andra, men vad gör du åt ditt eget liv eg? M, tänk efter före. Missunnsahet klär ingen..

Moving on...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0