Gomorron...

Förstår inte varför jag vaknar så sent kämt, och är helt slut? Är det för att jag sover för mycket och för länge och för att jag somnar om när jag stängt av larmet på mobilen?? jag måste hursom skärpa mej på den punkten.
Ska börja powerwalka innan frukost några dar i veckan nu så då måste jag ju upp!


En till som är trött men som tvunget måste sitta och prata med mej brevid datorn...

Idag kommer mamma och mormor på besök och ska fika här, sen ska jag kila upp till grannen å få lite hår påsytt! Tror det kan bli rätt bra...
Puss å kram..

Kommentarer
Postat av: ella

jadu själv vaknar man ju mellan 4-7 oftast hehe suck..vill ochså sooova=)

2010-09-17 @ 17:32:55
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0