Halli hallå!

Nattsudd igen, men ska lägga mig innan midnatt idag har jag tänkt... sen om man somnar är ju en annan sak men ändå. Sen så har jag satt klockan på en rätt så rimlig tid- 09.00... blir powerwalk men vet inte om det blir före lr efter kaffet, lutar åt det sistnämnda, man måste inte gå ut så jävla hårt jämt!Sen blire å springa 5km på em. Ska ta å minska lite på portionerna oxå för jag har lagt ut lite tror jag??? Å nej, jag har inget emot lite hull, inte alls, men man måste ju komma i kläderna oxå.. ;-P
Är sugen på klänningar... Ni vet dom jag la upp förut, vad tycks om dom?? Är riktigt  sugen på dom fortfarande, lägger upp igen så får ni se..


Båda? Eller vilken är finast?
Den här vita hade varit nice om man haft ett ass att tala om, vilket jag inte har, som min granne är vänlig nog att påpeka  ;) Hehe...  Annars den lila i olika färger hade varit fint i höst =) Får fundera helt enkelt...
Ne, nu ska jag borsta tänderna å krypa ner under täcket! Puss å Natti..

Kommentarer
Postat av: ella

hahah lillrompa!!!=)närå..fina .här har man varit uppe sen tuppen gal!3minus ute hujj.ska väll dona här sen hemöver=)

2010-09-29 @ 09:41:32
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0