Hemma och landar lite

Länge sen jag var hemma längre än några dagar nu... Blir ju så när man är kär och bokar upp sej på måsten i grönt och jobb mm. Men nu ska jag vara hemma till iaf onsdag. Behöver mysa med mina missar lite, har ju saknar dom. (även fast dom drog in en mus som dom åt upp under min säng)
Har jobbat klart på jobbet jag hade innan, så nu ska jag bara jobba veckovis som skyddsvakt, helt i min stil. Tror jag kommer trivas mycket bättre där än på det gamla jobbet!
Mysigt att tända ljus överallt nu när hösten börjar infinna sej. Sitta på balkongen insvept i filtar och en kopp kaffe... Underbart!!
Fast inget slår ju dagarna med älsklingen!!

Nä, nu ska jag fixa lite mer här hemma, har en massa att packa upp och fixa med innan jag kan sova...

Kommentarer
Postat av: ella

hm missat denna ju hehe jo mysigt med ljus ju=)

2010-09-05 @ 17:38:10
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0