Höööst!

Gomiddag, har precis vaknat till, solen skiner och jag blev väckt av brevbäraren som ringde på dörren, kort därefter hör man hur han knölar ner två paket i brevnedkastet... Aja, gick upp då iaf =)
Sen har jag hunnit fika hos grannen, och strax ska jag gå ner på civilisationen och uträtta diverse ärenden och sen ta en lååååååång promenad i det friska vädret!
Fick blommor av min älskade pojkvän, fina va?



Blev så glad så jag blev tårögd, saknar honom så mycket!!

blev ju liiite shopping sist med, här ovan min nya mp3, som jag upptäckte i går inte är så smidig att ha när jag springer för den hoppar ju ur öronen... Men den får följa med på promenader ist =)
Lite löpargrejor tills nu när det blir lite kallare i luften... handskarna provades igår, mkt bra! =)

Så här tomt  i hyllorna har det blivit nu, bakom katten... vet inte vad han fick syn på men söt är han!!
nä, nu ska jag försöka göra lite nytta även idag!
Ha en fin fortsatt tisdag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0