Lite bilder..

Längesen jag la upp egna nya bilder så nu är det daggs igen...=)

Det mörka ska jag sälja, såg rödare ut i annonsen.. Shoppat lite..

Den fick jag av min pojkvän... Och den här =) Haha..
Den oxå sen fixade han trådlöst åt mej så nu kan jag sitta varsomhelst i lghten med datorn utan sladden =) Han är så söt!! Så just nu sitter jag här och bloggar, sen ska jag fixa lite mat och sen kommer min systerdotter hit och ska få lite kläder för jag har rensat ur gaderoben igen. Efter det ska jag snöra på mej skorna och dra ut i spåret och svettas lite, det kan jag behöva!

Ha en underbar dag allihopa!!

Kommentarer
Postat av: ella

ja d håret va ju ej rött?ja sälj!=)

2010-09-06 @ 18:40:14
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0