nattsudd, igen..

Ska bara packa färdigt inför i morgon sen ska jag sova, det lustiga är att när jag skulle sätta mig vid datorn så sover en katt på stolen som står framför, och sentimental som jag är så vill jag ju inte väcka gammelgossen när han snusar så sött, så jag flyttar stolen ått sidan och hämtar en pall. Det här måste jag ta kort på tänker jag och kommer på att kameran ligger i väska på den andra stolen, och vem sover ovanpå? Jo, den andra katten! Haha... Ja, låt dom sussa... Mattes bebisar <3 Borde matte oxå göra, jag vet!
Anledningen till att jag åker så tidigt i mån är mest för att slippa marknadsrusningen här, både på folk och bussar.
Sen vill jag hinna springa tisken runt innan älsklingen kommer hem. Här är det ju packar med folk överallt å det känns inte helt  hundra att springa då. Så ligger det till.
Blev helleer ingen hårförlängning idag pga att jag måste fixa flätor hos en frisör först, och förhoppningsvis får jag tid inom de närmsta veckorna =) Eller vet ni någon privarperson som är kunnig på det där? Maila gärna isf.

Nä, nu blire sängen... sista natten man sover själv!


Natti allihop..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0