Tung dag idag..

Har varit på min morfars begravning idag, han somnade in förra fredagen så lugnt å fridfullt, inge mer smärta mer, bara lugn och frid.. Jag saknar honom, tänker på alla gånger man varit och hälsat på från dess man var liten och dom bodde i det stora huset tills bara för några veckor sen då han var någorlunda pigg och blev så glad när jag kom och när jag skrev vykort till dom. Fina älskade morfar, förlåt att jag inte hälsade på så mycket mot slutet. Jag sa att jag skulle men modet räckte liksom inte... Men du ska veta att jag tänkte och tänker på dej. Och även fast jag kanske inte sa det så ofta så hoppas jag att du vet och visste om att jag älskar dej Morfar..




Kommentarer
Postat av: ella

jo nog vet han du tänker på han=)

2010-09-10 @ 21:57:47
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0