Åhåhåhååå

Haj haj, har ni sett vad mycket snö som har smält bort?? Underbart!!   Inte mycket snö kvar här iaf. Mer regn å solsken så har vi snart våren här! :D

I dag har vi vart på stan, fyndat lite. Har inte hunnit tagit kort än för man är ju lite småless vissa veckor, enough said.. men jag ska lägga upp sen, köpte så gulligt till bebben. Ååh hjälp vad kläder han/hon har nu! Å jag med för den delen...

Vad tar det åt kastrerade han "inne"katter eg? Varför måste dom sätta på varann?? Det börjar bli genant... Jag fattar ju att det är en dominansgrej men måste dom göra just SÅ???? Haha...  Jag fick ju en värmedyna av mamma som B brukar sova på, han älskar den när det är varmt å mysigt... (Å tyst..) ;)

Hittade en fin klänning till nåt speciellt tillfälle... skitbra hemsida, från samma som det svarta tröjan jag la upp i sista inlägget..
 Hihi...;) Från talkingclothes.se 
Hoppas allt är bra med er och att veckan börjat bra?! Puss puss..


18.07
Bilderna....



En skön sommartopp, en klänning med fickor framtill och en skön bolero.


Å en jättesöt mössa och en skön pyjamas med bilar på till det lilla undret :)

Kommentarer
Postat av: ella

ja nu är d inte mycke snö kvar=)riktigt fint ute idag ,skönt

ja d ska domineras vettu hehe men dom setter ej på på riktigt som tur är hehe.kiron har ju tintin efter sig..urk stackarn:/

ha en fin dag nu i solen=)kram

2011-04-06 @ 09:56:28
Postat av: ella

vet ej om d e öppet kanske är det=)äre sol kan ni ju sitta ute vid friks annars =)

2011-04-06 @ 12:58:54
Postat av: ella

skitväder idag blåser mycket.snart möte sen vara här till typ 17 hos syster..hoppas du har en bra dag=)

2011-04-07 @ 12:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0