=)

I dag har vi varit på MVC och lyssnat på lillens hjärtljud och mätt och tagit prover, allt såg bra ut, skönt det!
Inga större planer i veckan utom att åka till lilla rättvik på fredag och träffa min mor <3 Längesen så det ska bli trevligt! Annars hoppas jag mest på lite jobb och ska ut och gå lite mer...

                                       Älskar min familj, dom kan man lita på!!

Hittade en skitsnygg tröja jag ska köpa till sen jag gått bort allt överflöd...
 Nice huh...     Nä, ha det så bra, får se när jag orkar blogga igen ;)

Kommentarer
Postat av: ella

ja mysigt vara där=)hoppas du får mysigt hos din mamma

möten torsdag 2 st.bara i morn ja e hemma utan massa sånt=)ska laga käk te killarna bara typ 16 tin..

snygg tröja!

2011-04-04 @ 19:53:14
Postat av: ella

ok=)fiket mittemot hemköp e mysigt

2011-04-05 @ 10:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0