Föräldragrupp.. :S

Mja, jag förstår ärligt talat inte det konceptet.. Det enda som var värt att lyssna på var det som barnmorskan pratade om. Gruppen som helhet får väl IG. Kände verkligen inte att jag hade nåt gemensamt med någon av dom, speciellt inte med anledningen till att skaffa barn var att "jag vill ha en förändring i mitt liv" What?? Snälla lilla människa, då kanske du ska möblera om eller byta jobb men man skaffar väl fan inte barn av den korkade anledningen?? "Nää, men själv vill jag ha barn för att jag vill ha bredare höfter", eller "jag vill ha barn för att jag känner mej ensam och vill ha nån mening i mitt liv"(???? Psycho!!!) Behöver jag säga att jag inte engagerade mej särskilt i "grupparbetet"?  *Suck*



Skönt att komma hem, men jag har fått skavsår av dom nya ballerinaskorna. Varför får man alltid det av sånna? Är så himla trist att gå med plåster nån månad innan man vant fötterna...


  
Bebbarna våra, dom kommer jämt å möter oss vid dörren, det är oslagbart!

Hoppas eran dag har varit givande, Kramen!

Kommentarer
Postat av: ella

blir ju alltid så me nya skor:/skitdrygt!inte konstigt man sliter ut dom man har tills inget e kvar hehe,vill ha nya men vet ja kommer få köpa plåster.ajaj

har fötterna börjat svälla än då?

förändring i sitt liv?sa nån så ,hehejo d lär d bli 110%minst 18 år.. men lät ju lite dumt formulerat.

men kanske bra gå där å höra va barnm, säger iaf=)måste man gå på d där?

kramisar

sitter me egengjorda ansiktsmasken .skitbra:P



2011-04-20 @ 20:11:25
Postat av: ella

http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/halsokost/harvard/original-silicea-kiselgel



funkar den länken?man dricker/sväljer d typ 1 matsked om dan tar man ,äcklig konsistens huga hhihih

2011-04-20 @ 20:15:01
Postat av: ella

Glad Påsk=)

hoppas er påskhelg blir mysig,inget jag direkt firar..men långhelg e nice iaf=)kram

2011-04-21 @ 09:16:43
Postat av: ella

hihi jo ungar gillar väll påska lite=)

nu tror ja minsan solen kommer=)kramis

2011-04-21 @ 10:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0