Hoppas, hoppas!!

Att nätet är stabilt och har kommit tillbaka!! Vi har haft strul med det sen torsdags så därför har jag varken kunnat blogga, maila lr kollat facebook. Känns lite naket faktiskt. Men jag hoppas det är tillbaka nu som sagt =)
Har mest myst med min älskling hela helgen och förra veckan, vi har ju varit barnfria :-P Så då har vi haft rätt gott om sovmorgnar och tid för varann <3  Och mycket sittande på balkongen i solen och så har vi grillat! Mums!


Satt vårlökar..



Och kattgräs (golvet) så dom håller magarna i form =)

Jag och magen, vi har ju växt betydligt mycket på dessa månader, och snart får vi träffa det lilla miraklet =)

Å så småfjantarna.. På tal om det, så dammsög sambon i förrgår och dom båda var på balkongen och det grå är ju livrädd för dammsugaren. Och vad gör han inte när sambon närmar sig med dammsugaren? Jo, han HOPPAR NER från balkongen!! Knäppa katt! Men där stod han på gräsmattan nedanför som om han bara hoppat från köksbordet... Han är helt OK iaf, men ändå... Vi stänger nog balkongdörren nästa gång vi dammsuger...

Nä, ut i solen nu! Puss på er... 

Kommentarer
Postat av: ella

hehe ja stäng nästa gång ni dammsuger=)

ja nu e maggen stor hihih=)

härliga dagar nu så mysigt..ska ner fixa i källaren .fixat upp hyllor på väggen så man kan ha lite vintersaker där nere=)kram

2011-04-18 @ 15:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0