Kvällsbloggar lite ^^

Jävla skitnät å skitdator, precis när jag skrivit ett par bra rader här och skulle ladda upp en bild så fucka skiten upp sig SÅÅÅÅklart!

Iaf, det jag skrev var att man nu ska vila en halvtimme varje dag när man är i mitt tillstånd och jag förstår verkligen varför! Jag kan lätt sova 30 min- en timme varje dag på em. Man blir så trötter... konditionen är ju inte som den brukar och jag kan lätt förstå att man inte gärna går mer än 3 km för AJJ i fötter och ländryggen och under magen :( Anar foglossning så det får väl bli ett bälte snart.

En liiten parentes, nedkomsten är 20e juLi och inte juni som jag trott förut, så det blir en liten kräfta ändå, precis som sin mor =)
Här är en bild på magen från idag...
 Jag vet vad ni tänker- stooor mage! =) Men jag tycker om den, det tumlas och sparkas friskt där inne och det är det viktiga, att lillen mår bra!

Nu blommar vårlöken!! Va fint..

Och så här sur kan man bli när man inte får klänga på matte hela tiden..
  Surgubbe!!

Nä, desperata hemmafruar sen blire sängen för oss 4 =) 

Kommentarer
Postat av: Modekatt

Hihihihihi gullekatten!



Aha men då ska du ha barn 2 veckor innan mig, trodde att det var i juni istället!

A du, min mage är stor ska jag säga dig!

Sov så gott alla 4 :)!

2011-04-20 @ 00:51:55
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: ella

kul d blir kräfta som oss=)

ha en bra dag kramisar

2011-04-20 @ 11:21:51
Postat av: ella

nu blev d mörkt å regn här men rätt mysigt =)

2011-04-20 @ 14:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0