Lite shopping bilder me...

... ja, jag känner att måste..;)


Sånna har jag velat ha ett bra tag nu, hängselbyxorna alltså =)

   Äkta Friis väska för 50:- på secondhand affär, vadå nöjd?? =)
 Nya ballerinor oxå! =)

BTW ang elaka kommentarer på bloggar, jag har ju inte fått nåra för mina läsare är tack å lov vuxna och mogna människor som kan skilja på rätt å fel, men ni som skriver skit till andra- tänk på att er IP adress syns och att man kan spåra avsändaren även om den inte skriver ut sitt namn...



Kommentarer
Postat av: ella

ja ip e lätt kika upp man kan iaf se orterna.fått lov kolla själlv förr..tex mats..hahahahah=)

fin väska!!snacka billig:D

kul med second hand butik

2011-04-18 @ 15:41:01
Postat av: ella

ja d blå runda bordet tog sån plats=)måste bara fixa massa väggkrukor hihi.ja jag såg men e väll så den åldern?kanske nån från samma skola .men visst man borde kunna ta d privat kanske men inget bry sig i ju.

hoppas d e lika fint i morn å varmt natti natti=)

2011-04-18 @ 22:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0