Lite tidsfördriv då...

- Vad har du på dig när du sover? Just nu, nattlinne. Annars bara täcke..
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) Förut älskade jag att sova på mage med ena benet uppdraget på sidan, men nu blire mest på sidan, eller på rygg.
- Hur många kuddar har du i sängen? Åtta eller nio, sen två till i soffan..
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? Ja, iaf nu för jag brukar vakna av att jag antingen pratar eller skrattar :D
- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? Har faktiskt hänt, iaf att man känt igen nån situation, som man tror an har upplevt förut.

DAGENS VILL HA: Jag vill ha hem min otroligt fina sambo!
DAGENS KLÄDSEL: Rosa halvlånga mjukisar, svart ribbat linne med knappar
DAGENS FRISYR: I en slarvig svans bara
DAGENS LÅT: "If you dont know me by now"
DAGENS PLANER: Njuuuta av livet ;)
DAGENS SAKNAD: Hmm, ja förutom sambon så är det nog systrarna man inte ser så ofta, och mamma å pappa. Och mormor å morfar, dom kommer jag alltid sakna..
DAGENS DUMMASTE: Njae, har bara varit duktig idag faktiskt
DAGENS MISSLYCKANDE: Skulle väl vara mina återkommande bakplaner som aldrig blir av då..
DAGENS DROG: Pussarna av min bejb!!
DAGENS KÖP: Mini glassar, det var göttans de!
DAGENS GODIS: Det blir chips med tillbehör ikväll iaf. Det är ju lördag, ni vet...;)
DAGENS HUMÖR: Glad å go
DAGENS CITAT: "Jag älskar dej" det blir väl aldrig för gammalt att höra?
DAGENS ROLIGASTE: När det sparkar till i magen, vilket lyckorus!! =D

Tänk nu er för ikväll, och var rädd om alla skotträdda djur därute. Dom ägnar då jag en orolig tanke åt ikväll och hoppas ingen råkar illa ut!

                                                            


Kommentarer
Postat av: ella

ja hoppas alla unga tar d lugnt idag mycke fylla å bråk:/sen alla djur..

städar å har mig..sen ett bad å film å natti=)skönt d med

kramis

2011-04-30 @ 18:26:31
Postat av: ella

ha en fin söndag kramis=)

2011-05-01 @ 09:02:25
Postat av: Mamma till William & bebis i magen :)

Ha en mysig söndag.

2011-05-01 @ 09:33:03
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: ella

m hoppas=)tagit vitpeppar får se då.urk...nää ingen bild hahahhaha du kan få en privat bild via mail sen på eländet.kram

2011-05-02 @ 12:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0