Lovely monday!!

Soligt å varmt! Har setat ute å läst lite i solen på balkongen med katterna... Å dom har kikat på grannens katt..

  En balkong bort...=)
  

Sötnötter...
Aja, idag har jag egentid till typ 23 ikväll för sambon är instruktör till rekryterna och dom har slutövning idag.. Barnfri vecka har vi oxå <3 Så jag ska väl pyssla lite hemma och ut en runda sen, tränade ju på crosstrainern 15 min i morse plus mer träning så den biten är iaf avklarad =)



21.44
Gör lite sånt här då, har lite småtråkigt..

Beskriv din stil med 3 ord: Bekvämt, propert och magvänligt ;)
Vad innebär mode för dig? Inspiration, följer inget slaviskt.. det ska ju passa kroppstypen oxå.
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? HM, Mycket mamma kläder nu..
Shoppar du second hand? Ja, älskar sånt!
Vilken är din favoritdesigner? Skor- Jimmy Choo <3 Kläder- ?
Vad är din favorit i vår? Långa kläningar.
Hur mycket shoppar du för i månaden? Just nu runt 500:-
Dyraste plagget respektive billigaste? 1300 för ett par skor som jag inte har kvar :( och 25:- för ett par byxor..
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? Njae, beror nog på vad jag jobbar med då.
Brukar du tröstshoppa? Ja, förut tråkbeställde man väl hem en del men nu, nej.
Högklackat eller lågklackat? Högklackat helt klart!
Vilken är din drömväska? En stor, lila Guessväska.
Vilket blir ditt nästa köp? Behöver inget eg. Skulle vara ett par sköna gravidshorts å sommarklänning då..
Vilka är dina stilikoner? Vet inte, Kim Kardashian verkar klä i allt ;)
Favoritplagg just nu? Mjukisbraller å lång röja/ top
Favoritaccessoarer? Snygga örhängen å ringar..

  

Kommentarer
Postat av: Modekatt

Jag är beräknad att föda 3 augusti, du då?

Jättefin blogg har du & söta katter med :)

2011-04-12 @ 02:01:51
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: Modekatt

Ja precis så säger jag om mina katter, de är ju mina bebisar :)



A förstår dig har också börjat känna mig lite tung nu men måste gå ut & gå lite mer.

Vad kul då är det bara 2 månader kvar ungefär till du får träffa din bebis :)

2011-04-12 @ 15:08:40
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0