Nu äre klart!

Var ner på stan, cyklade, och lämnat in moderskapspappret på FK och så in till min chef med ett papper + att jag ska få shemat om jobbtider i sommar. Man vill ju jobba så mkt man kan nu innan bebben kommer.
I går var vi till blge, handlade snygg mössa till min förra granne, mat och ringklocka å stöd till min cykel så nu är den kittad så man kan använda den. Var ju bara pyspunka som tur var! Men det är åtgärdat nu så den är som ny!

Vad ska ni göra i helgen då? Brasor? Fylla? ;)
Jag vet faktiskt inte alls, sambon jobbar dygn så det skulle vara om man åker till nån släkting då?! Vi får se..

Min underbara mamma fyller år på söndag iaf, sen ska vi på MVC på måndag, jobb på fredag för mig, det är allt som vi har inplanerat so far.

Fan vad ont man börjar få i höfterna å ryggen på nätterna, gick inte alls bra att hitta nån passande sovställning, till slut somnade jag på rygg. Fortsätter det får jag köpa Ipren, det ska vara bra tydligen, mot sån värk.

Näe, nu ska jag sätta mig ute på balkongen lite å njuta av solen. Ha det så bra...


Kommentarer
Postat av: ella

jag blir ensam helgen,idag blire väll bara mysa=)

ingen fylla här iaf=)fin mössa;)trycket va bra.Tina kom hit å kollade=)

2011-04-29 @ 14:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0