Påskhelg!

Har nästan precis kommit hem från stan, har shoppat lite nödvändigheter till mig själv, sambon och ett morsdags kort, så nu slipper jag tänka på det =)

Till mig från HM, dom har ju rea än! massa fint för 50:- å 75:-

Ett kul spel till mig och sambon... Resten som jag köpt till honom kan jag ju inte lägga upp för då ser han ju det innan han får det.. ;)
Men det blev allt lite...
                                 

Så hoppas ni får en glad påsk och en massa sol på er hela helgen...

...önskar jag och missarna  

Kommentarer
Postat av: ella

så härligt..vill ha vår/sommar för evigt hehe, inge mer vinter!!!

ha en fin kväll=)

2011-04-22 @ 17:17:53
Postat av: ella

hehe ja bara jag pallar dit dan efter .beror på måendet urk hihih men hoppas man ej e för dålig:/ska ta med treo+resorb :D

2011-04-22 @ 19:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0