Ruggväder..

Men hellre regn än snö, nu fåre ta och bli vår =) Så man kan ta picnicar och bara sitta ute och fika eller läsa..
Sambon jobbar dygn, å jag har väl inga bestämda planer på dagen direkt, lite motion och sen behövs det dammsugas!
Just nu...

=

Blir väl 1 högst 2 koppar sånna om dagen, annars äre grönt te eller roobios te som gäller.
Men nog har jag kunnat dricka kaffe igen, tog en kopp när vi var hos svärmor.. Skönt.

Dom här fick jag i går av min kärlek <3  Han är den bästa som finns, älskar honom så oändligt mycket!!
Han är lika fin på insidan som på utsidan, det finns liksom inget elakt eller dåligt med honom, alls.

                                                  

I går skulle jag ha filmat min mage, vilken rörelse det var då alltså. Man ser ibland utanför hur "han" rumlar runt där inne, längtar så tills vi får träffa han/hon!
                                                                                               
 18.01
Fikat, innan det körde jag 15 min på crosstrainern- skööönt! =)
        
Får väl se om man orkar lyfta arslet från soffan och tar sig till konsum, ska slänga lite burkar och glas på ÅC... Annars tar vi det i morgon.
 Typiskt, skulle ta kort när det var +10 och precis när jag fick fram kameran så sjönk det en grad... Aja, vi HADE + 10 här i dag iaf =)

Kommentarer
Postat av: ella

ajdå synd du glömde dom ute.e bara börja om=)

dammsug lugnt=)redan städat jag.nu vette katten va man hittar på??=)ja hellre regn!!

2011-04-02 @ 12:04:58
Postat av: ella

regn!!!så jäkla nice=)nu smälter ha en bra söndag=)

2011-04-03 @ 10:21:14
Postat av: ella

vad gör ni idag då?p va nyss hit typ 5 min..hehe

lång dag när man vaknade så tidigt hm.kramis

2011-04-03 @ 13:19:55
Postat av: ella

inge blogg idag??kul ni va dit=)

solen skiner fortf=)..kaffe dags nu.ska sova där onsdag.

2011-04-04 @ 19:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0