Snart Maj =)

Gomorron, har nyss ätit frukost. Proviva och egen ihopkomponerad baguette- Mums!


Ensamt hemma utan min älskling :( men man får försöka få tiden att gå så det blir morgon. Ska sola lite på balkongen iaf, är ju + 22 och sol ute redan!



Vad det är skönt ute nu, dom älskar att sitta och kika på allt som rör sig ute och vill inte gärna in mer än att gå på lådan...

Nu har det blivit grönt överallt, äntligen! :D

Å här växer det, men vad det är kommer jag faktiskt inte i håg, hehe ;) Men troor det är rädisor..

Ska bli roligt att få lyssna på lillparvelns hjärtljud på måndag <3 Om ca 13 veckor är det dags, det ni! ;)
Ha en trevlig valborg allihop, och var rädd om varann.

Kommentarer
Postat av: ella

ja d va skönt men nu massa moln..hehe

blir att se dvd filmer ikväll för mig,bada å sånt=)

skönt vara lite själv ibland ändå.

ha en fin dag .ja du lär se sen va d e som växer i hinken hihih

2011-04-30 @ 12:45:41
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Baguetten ser god ut :) Jag är vecka 19 på torsdag..

2011-05-02 @ 08:36:16
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0