Spring för livet..

Den låten med Sara Varga har gått varm hemma, jättevacker röst och låtar! Vi brände 3 skivor med Cornelis Wresvik i måndags, känns verkligen som svensk sommar då!

Har haft fullt upp idag, plockat, diskat, dammsugit, moppat och lagat mat och nu håller jag på med tvätten och funderar på att baka lite muffins..? Men föräldragruppen skippade jag idag, sov middags så skönt vid den tiden och det var mer behövligt kände jag.

Skönt att dagen har gått fort så det blir morgon och min älskling är hemma hos mej igen, saknar honom sååå när han jobbar dygn :(  Men snart är han hemma igen <3

                                                  

Kommentarer
Postat av: ella

nu är d insatt ,vilat så jäkla ont huvet igen:/ha en bra kväll=)

2011-04-28 @ 19:29:28
Postat av: ella

sara varga ska sjunga på kroghall=)hon e bra

2011-04-28 @ 19:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0