Tisdag rätt så molningt..

Hm, det var ju sol i morse?! :( Aja, är rätt skönt ute ändå, men solen får ju titta fram oxå tycker jag. Vaknade som vanligt av att ytterdörren stängdes, sambon jobbar dygn nu, så han och M åkte runt åtta i morse, hon ska till dagis =) Å jag ska väl inte göra så mkt, ringa två samtal och sen får vi se vad det blir..


Lucen i M´s rum... sömntuta! Dom har fått mat av sambon annars brukar dom trängas med mig i sängen och stirra och gosa med mej tills jag vaknar och ger dom mat... Dom är smarta! ;-P

Ha en fin dag nu! 
                                    

Kommentarer
Postat av: ella

hehe latisen då

ja lite småkallt va d idag ju.hoppas solen kan kika fram snarast

ha en fin dag=)

2011-04-19 @ 11:24:10
Postat av: ella

nu kom solen=)

min billabong bikini kom help va den lyser.

hoppas du med fick sol=)

2011-04-19 @ 13:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0