Liten snabb

uppdatering medans Sötnosen sover...

I torsdags förra veckan fick vi åter åka in på akuten pga att jag hade feber- 40,7. På onsdagen hade jag slutat med kuren jag började med sen första akutbesöket onsdagen innan och sen kom febern tillbaka alltså.. Så vi, eller snarare jag, blev inlagd på avdelning, P-A och Elwin bodde givetvis med mig på rummet, och jag fick medicin både intravenöst och i pillerform. Sänkan låg på 300 så just då var man väl inte så pigg :( Men det redde ut sej till på söndagen så då fick vi ut medicin och recept att ta ut på måndagen och sen dess har tempen legat på 36 och sänkan har gått ner betydligt=)
Så jag har en liten infektion i livmodern efter snittet, antagligen för att min kropp var så pass slutkörd innan doktorn äntligen beslutade om snitt ist för vanlig förlossning, vilket jag tycker känns rätt onödigt. Jag bad ju om snitt när det kändes som jag inte orkade mer, ändå trugade dom på med värkstimulerande dropp några timmar till... Aja. Huvudsaken är att vi mår bra nu.

Våran fina bebbe utvecklas finfint som han ska, det är en rejäl gosse och han kan redan lyfta på huvet och vända sig från sida till rygg och vägen nu 5kg. Han är helt otroligt duktig!!

                                 Vi får se när nästa inlägg blir, men prioriteringarna är ju nån helt annanstans.


                                               

Kommentarer
Postat av: ella

åh hjälp va hög feber du hade!tur du e bra nu igen

ha d så gott me bebben=)

2011-08-24 @ 09:17:52
Postat av: ella

ja ush blir tomt gå hem till syster sen.ovant att han ej ska va där mer:/

tycker synd om pojkarna..kan ej varit lätt komma hem från skolan idag

gruvar mig när d är dags me katterna,hoppas dina å mina blir jättegamla..=)

2011-08-24 @ 17:49:10
Postat av: Modekatt

Ojoj vad jobbigt!Skönt att höra att du mår bättre! Det var likadant med min syrra fick också infektion efter snittet men det blev bra sen!



Kramis på er

2011-08-25 @ 01:31:38
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: ella

hoppas ni får en bra helg=)

2011-08-26 @ 11:05:56
Postat av: ella

va tråkigt me lille buffen:(hade han d länge,eller funkade ej medecin?kramis hoppas ni mår bra snart igen

2011-08-31 @ 09:50:04
Postat av: ella

läget med er då??=)

2011-09-03 @ 14:02:57
Postat av: ella

ja den bilden e från i början av sommaren vid enå campingen

ha en bra måndag=)

2011-09-05 @ 09:28:07
Postat av: Modekatt

Tack snälla!

Hur går det för er med bebisen?

Massa kramar

2011-09-08 @ 03:48:54
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: Modekatt

Just det, ang magbältet, testa det den är superbra.Har hjälpt mig massor!

2011-09-08 @ 03:49:50
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: ella

igår fick en kompis brev ja skicka torsdags!!?haha sjukt..så då borde du få linnet ju..skicka ju fredag.undra hur dom hanterar posten här..ha en bra dag.ska upp te skolan snart.

2011-09-08 @ 10:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0