Snart så =)

Vi var på undersökning i går hos specMVC, på grund av att parveln inte vill komma ut, så hon mätte, vägde och kikade via ultraljud i går. Stor bebis- ca 4763 låg vikten på så jag hoppas och ber om att efterssom det är första barnet och det är så pass stort (+ att jag inte har så värst breda höfter) att jag får göra kejsarsnitt nu på torsdag för då ska vi in igen. Då ska dom göra fler prover+ känna om livmodertappen är mogen, förkortad och tillräckligt uttänjd. Dom får bara inte skicka hem mej på torsdag utan bebis..  

                         

Och ovanpå det har jag blivit förkyld, inte kul alls. Inte nog med att man är höggravid och det är snuskigt kvavt ute, man är snuvig och har ont i halsen, oxå... Regn skulle absolut inte skada nu, varken för mej eller för naturen.

                                          

              Jag ska väl fortsätta vila mej och slökolla på teve, så mycket mer blir det inte idag...
                                                        Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: ella

krya på dig å ja på torsdag får dom fixa ut bebin ju=)hoppas du kan få kejsar om du känner dig oroad för storleken kramis

jaaa regn skur tack...=)

2011-08-02 @ 12:36:12
Postat av: Modekatt

åhh lycka till i morgon!

Det var verkligen en stor bebis hoppas verkligen att du får kejsarsnitt om det inte går på det "vanliga sättet"

Håller tummarna för dig!Massa kramar

2011-08-04 @ 00:25:32
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0