Ah men nudå

Nu ska jag passa på att skriva ett inlägg, gkorde det igår fm oxå men då hängde sej hela skiten så då tappade man ju orken att börja om från början igen så vi håller tummarna att det funkar bättre nu...

Har inte så mycket tid över heller mellan amning, lek å bus och blöjbyten. Jag saknade lillfisen så mycket när jag var hos frissan och det var bara 30 min.. hehe. Tycker det är viktigt att vara så mycket man kan med de små nu när man kan. Han vägdes i går- 9.8 kg och följer kurvan helt perfekt! Och två tänder har ju kommit upp, han kan sitta upp när man tar tag i hans händer, så drar han sej upp, han rullar runt från sida till sida och älskar att stå på benen när man håller i honom! Så här händer det grejer och vi vill inte missa nåt! Egentid kan man ha sen..

Har letat som en toka efter julkort som jag vet blev över från förra året, men såklart har dom gömt sej och visar sej endast när man köpt nya, som sambon är och gör i detta nu, så är det ju jämt... *suck*

 Ser ni de två små tänderna? =)

                                         

 Sigge!
     
                                   

Ha en fin helg nu alla, hoppas vi får lite mer snö här för nu är det så halt...:-(   Kram!!

Kommentarer
Postat av: ella

gulligt med tänder=)ja mer snö så man får nån fäste när man knatar ju=)

2011-12-16 @ 22:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0