Åh fiiiii!

Vad totalt LESS jag är på den här vintern å den här snön!! Nu fåre väl ändå vara nog?! Vår vill jag ha, NU!!

Iaf så har jag fått jobb lördag, söndag och ev dagpasset på måndag, Nice! Synd bara att vi hade planerat en heldag med mamma i morgon, då vi skulle fika och umgås, för sambon och pappa ska i väg på möte från 08-16... :( Men men, det kommer väl fler tillfällen! Pengar behöver man ju så nej tackar man ju absolut inte till jobb... Mycket välkommet! :D

Planerna idag är väl att städa här hemma, börjar bli dags nu, dammsuga och torka golv och sånt... Ut är man ju inte så sugen på.

    Kram!!


12.27
Nu har sambon och M åkt å badat så jag får dona i fred :) Ska plocka lite och fixa.
Hoppas det slutar snöa snart, blir nog att få ta bussen till jobbet på måndag och då vill man ju inte komma försent pga snön! Nä tacka vet jag barmark och gassande sol!

Kommentarer
Postat av: ella

be karln dammsuga;)

här slipper man nästan allt sånt när en pedant är i farten...

men diskat har ja iaf:D bara jag vaken......

ja fyyy för detta väder:(man blir ju ej pigg direkt!

hoppas d går bra jobba å att d slutar blåsa snarast

kramis;)

föresten fråga ja tanten på kjorran hur dom tömmer,hon sa-ja du d undrar ja med ser ju aldrig postbilen..hahah=)??nä postar ej där igen iaf:(har ju skickat viktigt brev med faen om d ej kommit fram häller!

krama B & L från mig=)

2011-02-11 @ 10:37:23
Postat av: ella

ja fika på ballen ska vi sen(tror d va du som kommentera d iaf)hehe

2011-02-11 @ 10:37:59
Postat av: ella

nu kikar ju solen fram=)=)=) kanske man kan ut iaf då

2011-02-11 @ 11:14:17
Postat av: ella

m pullsandet är ej skoj!kan dom ej skotta bättre..vägarna e d massa snö på med ju

nästa vinter rymmer jag!!hihi orkar ej mer

ska göra marängtårta;)

gott till kaffet sen..kramis

hitta recept på citron mojito..lär vi testa sen när du kan

2011-02-11 @ 13:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0