Äntligen!

Äntligen lite uppdatering! =) Har haft annat i tankarna och att göra så jag har inte haft nån vidare motivation till att blogga. Men nu är jag ju dessutom ensam hemma så jag tänkte passa på nu.
Först ska jag visa lite kläder jag hittade när vi var och shoppade i Borlänge i måndags...



Puffärmar på båda de här tröjorna, tycker det är sött! =)


Tights med fickor bak... enkla och snygga!
Sen var vi på Jysk igår och då köpte jag en gymboll som kan vara bra att träna med, både före och efter...

I går gjorde vi inte så mycket, men jag var trött ändå. Gick till Jysk och affären brevid för att kolla på skrivarpapper men hittade inget som sambon var nöjd med.. Matade ankorna vid slussen och sen var jag ut med Buffy på långpromenad. Han tycker det är så kul att få skrutta ute så då får han väl det då. Han är väldigt duktig på att gå i sele oxå =)

I dag har jag inte så mycket planer... vika tvätt, ut å gå. Göra korvgryta som jag varit så sugen på. Får se hur lyckat det blir...

Ha det så bra i snöovädret...

Kommentarer
Postat av: ella

ville ej lucen ut=)?

korvsoppa å gryta e gott d=)

ha en fin dag i detta "härliga väder...;)kram

2011-02-10 @ 11:00:32
Postat av: ella

hmm undra om dom tömmer lådan en g i månan!??haha ..posta vid posten e nog bäst..men borde komma iaf=)rätt skönt ute trotts snön.

2011-02-10 @ 13:07:52
Postat av: ella

heej i snöstormen!!urk ut vill man ju ej!!!:(diskat å pysslar..kramis

2011-02-11 @ 10:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0