Bloggar och annat.

Tänkte bla. skriva lite om bloggar jag följer.
Det är rätt kul att läsa och fälja såna som utvecklas, och inte är en 29 åring fjortis hela livet som ingen tar på allvar. Tex Linda Thelenius, hon har verkligen växt upp och blivit mogen och vuxen, hon började som osäker storbystad blondin (hur många tar sånna på allvar..? 0 ) men växte när hon började blogga om sitt liv och om vem hon egentligen var, till nu- mamma till 3 charmiga barn, gift och sådan man gärna vill följa. Iaf jag =)
 Hon har dessuton blivt brunett nu, väldigt stilfullt!

Sen läser jag, som så många andra Kissies blogg, mest för att roas. Jag tar inte det hon skriver på så stort allvar, känns mest som nån fantasivärld man kan klicka sig till ibland. Oxå sån där blond å småpuckad som man inte tar på större allvar.
Blondinbellas läser jag knappast, det känns slöseri med tid. Men nåra bekantas, en lumparkompis blogg, och en tjej som är med i hundgruppen är rätt intressanta. Det är ju tjejer jag känner som både är smarta och vuxna och skriver om intressanta saker (knappast killar, helgsuperi och annat fjortistaffleri) Det är rätt så inspirerande hur man kan se hur folk växer och utvecklas på ett år, flyttar, får barn, eller byter jobb och utvecklas på annat sätt. Sånna som kanske tillbringar helgerna med att inreda sin lägenhet med nya spännande saker, äter middag med någon intressant person eller bara tänder ljus, dricker te och myser med sin pojkvän...

En annan sak som jag tycker är rätt IQ befriat är de här nollorna som inte har vett att använda kondom när dom kn**lar runt åt höger å vänster (Brrrr) Fattar inte dom små nötterna att det är olagligt att inte meddela dom de har fuckat med, att dom har blivit infekterade av deras könis?? Eller kliar det så jävligt i muffen efter korv så hjärnfunktionen stannar av??  Lås in dessa avskum i nåt sterilt rum nåra månader tills dom frisknat till säger jag bara. Är det en av dina vänner? Synd för dig säger jag då, å tur för mig som rensat bort sånna mögel från mitt liv.

Känns för övrigt skönt att jag skippade fegeriet med att lösenordsskydda min blogg, jag har inget att döjla alls. Förstår inte alls vitsen, då kan man ju inte kunna stå för mycket man säger heller, och sånt löst folk tål jag inte. Och retar det dej nåt som jag skriver är lösningen blondinenkelt- LÄS INTE DÅ!  

Oj, vad långt det blev idag, men skönt att få ut lite =) Är ju det bloggen är till för...

See ya bitches! ;)


Kommentarer
Postat av: ella

kissie tar man med humor inte många iq där inte..orkar ej ens kolla där längre .jag läser bara kompisars+bloggare ja följt ett par år nu=)ända"kända bloggaren e väll Kenza ja kan kika in till& Stinalee=)stina har så fint hemma

alla lever som dom behagar mej kvittare iaf vad folk pysslar med i olika bloggar,dom unga kanske dock ångrar sig med bilder å allt dom skriver sen:/ .precis som ingen ska bry sig hur ja lever tex.

synd linda förstörde sina läppar.söt dam annars ju=)

2011-02-02 @ 21:07:04
Postat av: ella

måndag ska ja på AF får la se va som händer.segt att få tiden tagit ett bra tag..=)

2011-02-02 @ 21:09:32
Postat av: ella

på g ut trökväder!!men men=)ska ta ut lille bobbi samtidigt så skruttis kommer ut=)ha en bra dag

2011-02-03 @ 10:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0